Empire Electronix Nova S 9,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix Nova S 9,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

PaPr 15-06-2012

Een middagje uitgetrokken om onderzoek te doen naar een tablet. Deze Empire sprong er al snel uit i.v.m. goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik wilde er niet teveel voor uitgeven, maar toch ook niet voor het minste gaan.

Sinds enkele dagen heb ik deze tablet in mijn bezit. Het is een zeer degelijke tablet met mooie gebruikte materialen. Via de site van de leverancier is Android te upgraden. Dit verloopt vlekkeloos via de beschikbare instructie. Binnen enkele seconden probleemloos apps installeren. Het werkt allemaal prettig, loopt niet vast, maar is snel en eenvoudig in gebruik. Ik ben natuurlijk geen andere tabblad gewend dus kan helaas geen vergelijkingen doen. Voor het gemak heb ik nog even een beschermhoesje met geintegreerd toetsenbord aangeschaft, want ik mis toch echt een toetsenbord. Samenvattend: deze tabblad is zeer zeker een aanrader te noemen, doet wat hij moet doen en is betaalbaar!

Damino 07-05-2012

Moet helaas terugkomen op mijn eerder beoordeling op dit product.
Na 5 weken nog steeds geen tablet terug gehad van de winkel wegens het niet meer opstarten (zie mijn eerdere review met als naam: Kuijt)
Van mijn tweede tablet gaf de oplader de geest, had gelukkig de eerste lader thuis gehouden, anders ook 5-6 weken niets meer kunnen doen met het tablet.
Al met al geen succes meer tot op heden.
Krijg net belletje van de winkel, vanaf volgende week een nieuw tablet op te halen in de winkel.
Door het lange wachten van dan wel ruim 5 weken geef ik voor service een onvoldoende!

71jeroen 06-05-2012

Tablet gekocht en kreeg een upgrade formulier
mee zodat je apps kan downloaden. Heel vreemd
dat een apparaat niet gewoon direct 100% werkzaam is.
De upgrade werkt voor geen meter. In de winkel hebben ze het ook drie keer geprobeerd. Lukte niet.
Toen ik voor de 4e keer in de winkel was was de optie om het apparaat op te laten sturen.
Toen was ik het zat en heb ik de Ipad-2 16mb gekocht.

Kuijt 2-4-2012 02-04-2012

Helaas, ik had er 2 draaien hier, 1 is stuk, wil niet meer opstarten ondanks de nieuwe firmware, 2 keer gereset, breng hem woensdag 4-4-2012 terug naar de winkel, de tweede draait als een tierelier.
ondanks dat, nog steeds tevreden ermee, wordt vervolgt.

drieksel 11-06-2012

Hoe kan je de tablet resetten?
Mijn beeld viel uit na een bij het spelen van een spel. Krijg hem niet meer opgestart.

Remi51 30-03-2012

Na eerst mijn bedenkingen te hebben gehad, toch voor de Nova S van Empire Electronix gekozen. En dat blijkt een goede keus. Met een woord: geweldig. De bediening via het capacitieve scherm gaat smootly, hetgeen je natuurlijk ook graag wilt. Maar dat is lang niet altijd zo bij tablets in deze prijsklasse. Ook de afwerking van de tablet is super. Er zijn mooie materialen gebruikt. Met het installeren van de android market ben ik fantastisch geholpen door de jongens van empire-electronix! Wat een service. Deze tablet kun je met een gerust hard kopen. Goede garantievoorwaarden. Het blijkt zelfs zo te zijn , heb ik van horen zeggen, dat indien de tablet niet naar behoren functioneert, deze gratis wordt omgeruild! Ook de accessoire "tabletbeschermhoes" is van dezelfde goede kwaliteit. Met deze hoes is de tablet helemaal af en dus topklasse.

Patrick Prinse 05-07-2012

Remi51,

Waar heb jij die tabletbeschermhoes gehaald?

Mvgr,
Patrick

Damino 09-03-2012

Mijn eerste tablet.
Prijs/Kwaliteit verhouding: meer kwaliteit voor de prijs dus.
Verwacht geen top tablet, deze is gewoon beregoed voor deze aanschafprijs.
Na een probleem met aansluiten op de PC, zeer goede hulp gehad,Ik werd gebeld en via Teamviewer alles opgelost firmware aangepast en werkt nog uitgebreider, sjappoo Empire Electronics.
Accuduur is prima, evenals de goede leesbaarheid (instelbaar)
Degelijke vormgeving, geen plastic zooi.
Had er 2 gekocht, zelfs mijn schoonmoeder van 80 jaar kan ermee overweg, superrrrrrr
Zelfs de winkelier gelooft in dit goed product en geeft 5 jaar service erop waarvan (3 jaar garantie)!